Panaszkezelés

A Takarék Ingatlan Zrt. számára kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Szabályzattal és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Társaságunkhoz.

 

Célunk, hogy az Ön és Társaságunk közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Szabályzatunkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

 

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

 

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!

 

Takarék Ingatlan Zrt.

 

 


 

Kapcsolódó dokumentumok:

Kedves Ügyfelünk!

Üdvözöljük Önt megújult weboldalunkon.

Az új oldalt az Önök visszajelzéseit figyelembe véve és a könnyebb kezelhetőség érdekében fejlesztettük.

 

Kellemes böngészést kívánunk!

 

Részletek